menu1
ساعت هوشمند Bonjour ساعت هوشمند Bonjour

ساعت هوشمند Bonjour از معدود ساعت های هوشمندی است که امکانات منحصربفردی دارد. این ساعت فراتر از بیدارکردن افراد کاربرد دارد چرا که به جی پی اس(GPS) مجهز است و قابلیت اتصال به ردیاب های دیگر را دارد.

این ساعت هوشمند مانند یک دستیار شخصی عمل می کند و قابلیت اتصال به انواع ساعت جی پی اس دار و ردیاب های شخصی را دارا می باشد.

به طور مثال صبح روز بعد جلسه مهمی دارید که می خواهید سر ساعت خاصی در جلسه حضور داشته باشید. این دستیار شخصی برای شما برنامه ریزی دقیق زمان سفر می کند. با جی پی اس که بر روی آن نصب است اطلاعات نقشه های ترافیکی را بررسی کرده و با کنترل وضعیت آب و هوا در صورت بارندگی زمان دقیق حرکت را به شما یادآوری می نماید.

این ساعت امکان اتصال به ردیاب های ورزشی را دارد و بدین وسیله از میزان فعالیت های روزمره مانند دویدن شما مطلع است و اگر به صورت منظم ورزش می کنید به شما آلارم جبران می دهد و یا اگر هوا مساعد باشد شما را به فعالیت بیشتر ترغیب می کند.
این ساعت هوشمند اولین ساعتی است که شما از بیداری تان خوشحال می شوید چرا که هدفمند و هوشیار است.

یکی دیگر از امکانات این ساعت هوشمند قابلیت اتصال به وسایل امنیتی مانند دزدگیر یا دوربین مداربسته است تا در زمان خواب، اگر در منزل شما کسی حضور یابد، شما را در خواب مطلع می سازد.

از آنجایی که این ساعت به دستگاه های ردیاب متصل می شود، می توان به وسیله ردیاب های مچی میزان خواب شما به ساعت هوشمند منتقل شود تا در زمانیکه به اندازه کافی خوابیده اید شما را سریعا بیدار کند و بدین وسیله ردیابی خواب با کمک ساعت هوشمند از کیفیت بالاتری برخوردار می گردد.

یکی دیگر از مزایای این دستگاه حساس بودن به سنسور روشنایی است که با روشن شدن هوا بلافاصله شما را بیدار می کند.

این ساعت هوشمند اولین ساعتی است که شما از بیداری تان خوشحال می شوید.
 

 

 

براي اطلاع از رديابي خودرو و رديابي اشخاص توسط دستگاه جي پي اس آنلاين و

نيز ردياب هاي شخصي با سخت افزارهاي شناخته شده در بازار، با قيمت مناسب

و ارزان و پشتيباني پس از فروش با شرکت ارتباطات کنترل فراگستر (ايران ترکينگ)

با شماره 02188172352 تماس حاصل فرماييد.

بازگشت به فهرست >>

GooglePlay CafeBazaar PWA
GooglePlay. CafeBazaar. PWA.