menu1
حلقه هوشمند ردیابی Nimb حلقه هوشمند جهت ردیابی انسان

حلقه هوشمند Nimb، یک ابزار پوشیدنی است که به کاربر اجازه می دهد در هر زمان که احساس خطر می کند، پلیس، خانواده یا دوستان خود را از موقعیت و شرایط خود آگاه سازد. 

این انگشتر دارای ظاهری بزرگ ولی سبک می باشد. این حلقه هوشمند مجهز به جی پی اس (GPS) بوده و می تواند به راحتی موقعیت فرد را اطلاع رسانی نماید.

از فواید استفاده از حلقه هوشمند Nimb برای ردیابی افراد و بیماران می باشد.

همه ما در خانواده افراد سالمند یا پدر و مادری داریم که مدام نگرانشان هستیم اما به طبع نمی توانیم شبانه روز هم مراقب آنها باشیم.
این دستگاه می تواند تا حدودی در کاهش نگرانی به کمک شما بیاید. به این ترتیب که سالمند به محض آنکه دچار سرگیجه یا حالی غیرطبیعی شد، با فشار دادن حلقه به مدت 3 ثانیه ، نزدیکان و خانواده خود را باخبر کنند.
برای فرزندان و دخترانی که شب بیرون از منزل تردد می کنند و ممکن است دچار افراد شرور شوند نیز می توان از این حلقه هوشمند کمک گرفت.
این حلقه پوشیدنی دارای جی پی اس (GPS) بوده و توسط آن موقعیت فرد مشخص می شود. در زمان بروز خطر فقط کافی است که به مدت 3 ثانیه دکمه فشرده شود تا پلیس و خانواده یا نزدیکان در جریان قرار بگیرند و موقعیت مکانی فرد به اطلاع آنها رسانده شود.

این حلقه دارای باتری قابل شارژ است که به مدت دو هفته شارژ را در خود نگه می دارد. 
این گجت هوشمند با اپلیکیشنی که بر روی گوشی تلفن همراه نصب می شود در ارتباط بوده و چنانچه بصورت اشتباه دکمه حلقه را فشار دهید، ظرف مدت 20 ثانیه فرصت دارید تا پیام را لغو کنید. البته لغو پیام تنها از سوی فردی که رمز عبور را در اپلیکیشن وارد کرده است، امکانپذیر می باشد.

به هر ترتیب فن آوری جی پی اس و ارسال موقعیت مکانی می تواند درصدی از بروز حوادث را کاهش دهد.
 

 

 

برای اطلاع از ردیابی خودرو و ردیابی اشخاص توسط دستگاه جی پی اس آنلاین و

نیز ردیاب های شخصی با سخت افزارهای شناخته شده در بازار، با قیمت مناسب

و ارزان و پشتیبانی پس از فروش با شرکت ارتباطات کنترل فراگستر(ایران ترکینگ)

با شماره 02188172352 تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به فهرست >>

GooglePlay CafeBazaar PWA
GooglePlay. CafeBazaar. PWA.