menu1
ردیابی سگ با قلاده کنترل سلامت و ردیابی سگ با قلاده

بسیاری از افراد علاقه وافری به نگهداری سگ دارند و سگ برای آنها به عنوان یک همدم محسوب می شود. پس به مراقبت بیشتر و با کیفیت بالاتری نیاز دارند که این امر با استفاده از دستگاههای پیشرفته در حیطه ردیابی میسر خواهد بود. قلاده هوشمند Waggit علاوه بر اعلام موقعیت مکانی و ردیابی سگ می تواند اطلاعاتی درباره میزان سلامت حیوان نیز در اختیار قرار بدهد.
در مواردی احساس و حالات سگ مان را به موقع متوجه نمی شویم یا دلیلی برای بی حالی آنها نمی یابیم. با استفاده از قلاده waggit، میزان سلامت حیوان مورد بررسی قرار می گیرد. بسیاری از سگها درد خود را پنهان می کنند و معمولا ما زمانی از بیماری آنها مطلع می شویم که دیر شده است و این در زمانهایی که دچار عفونت می شوند، خطرناک است. 
با کمک تکنولوژی موجود در این قلاده هم می توانیم لحظه ای از موقعیت مکانی سگ خود آگاه شویم و هم مدام وضعیت جسمی و تحرک او را تحت کنترل داشته باشیم تا قبل از وخیم شدن بیماری به کمک حیوان بشتابیم.
کاربرد اصلی این قلاده در مدیریت وضعیت سلامت سگ می باشد. هنگامی که در شاخص های سلامت حیوان تغییراتی رخ می دهد، اولین نفری باشید که آگاه می شوید. تشخیص و دانستن سریع تغییرات در دمای بدن و الگوهای خواب بدون تکنولوژی می تواند سخت باشد. ردیابی حالات و الگوهای خواب و ردیابی چگونگی میزان فعالیت سگ از نشانه هایی است که می تواند گزارش مفیدی را به دامپزشک ارائه دهد.
در زمان گم شدن سگ با جی پی اس موجود در دستگاه به راحتی می توان موقعیت حیوان را ردیابی کرد و در صورت تعیین محدوده با کمک نرم افزاری که بر روی گوشی نصب می گردد، زمانیکه سگ خارج از محدوده تعیین شده شما حرکت کند، جی پی اس به شما هشدار می دهد و حتی اگر دمای اطراف محدوده سگ افزایش یا کاهش قابل ملاحظه ای نیز داشته باشد با کمک این جی پی اس از وضعیت مطلع می شوید.
با این قلاده هوشمند وبا کمک دستگاه جی پی اس موجود در آن، امکان ردیابی منظم، به طور روزانه از پارامترهایی چون میزان فعالیت، فاصله، کالری سوزانده شده، سرعت حرکت، دمای محیط و میزان غذای مصرف شده آگاه می شوید ومی توانید اطلاعات را در بازه زمانی مختلف مورد بررسی قرار دهید.

Waggit فرمول های تغذیه ای هوشمند را معرفی می کند که کالری های سوزانده شده نه تنها بر روی پارامترهای فرد سگ خود، بلکه بر روی فعالیت های فردی خود نیز تاثیر می گذارد. در صورتی که سگ شما در هر روز به میزان قابل توجهی بیشتر یا کمتر فعال باشد (کالری بیشتری و یا کمتر مصرف می کند)، می توانید میزان مصرف غذای او را به ترتیب تنظیم کنید.
این قلاده ها در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ طراحی شده اند.

 

 

براي اطلاع از رديابي خودرو و رديابي اشخاص توسط دستگاه جي پي اس آنلاين و

نيز ردياب هاي شخصي با سخت افزارهاي شناخته شده در بازار، با قيمت مناسب

و ارزان و پشتيباني پس از فروش با شرکت ارتباطات کنترل فراگستر (ايران ترکينگ)

با شماره 02188172352 تماس حاصل فرماييد.

 

بازگشت به فهرست >>

GooglePlay CafeBazaar PWA
GooglePlay. CafeBazaar. PWA.