menu1
کیف پول هوشمند کیف پول مجهز به جی پی اس جهت ردیابی آنلاین


در این بین، محصولی به نام Cashew طراحی شده که محافظ کارتها، پول نقد و مدارک است. این محصول با تکنولوژی پیشرفته و طراحی بی نظیر خود یک کیف پول هوشمند است.


برای استفاده از کیف هوشمند تنها کافی است که مراحل زیر را انجام دهید:
الف : برنامه رایگان Cashew را به گوشی هوشمند خود دانلود کنید.
ب : از طریق بلوتوث همگام سازی بین کیف پول خود با گوشی هوشمند انجام دهید.
ج : اثر انگشت خود را در برنامه کیف پول ثبت کنید.


 ویژگی های کیف پول هوشمند مجهز به جی پی اس


1.سنسور اثر انگشت برای احراز هویت 
در مورد مفقودی پول و کارت های خود نگران نباشید چرا که امکان ثبت اثر انگشت در این کیف هوشمند وجود دارد و با ثبت حداکثر 20 اثرانگشت می توانید کیف پول خود را تنها با افراد مورد اعتماد خود به اشتراک بگذارید و یا کسی جز شما امکان دسترسی به مدارک داخل کیف را نداشته باشد.


2.بلوتوث
کیف پول با استفاده از بلوتوث به تلفن هوشمند شما متصل می شود و گوشی شما هر زمانی که کیف پول خود را در جایی بگذارید هشدار می دهد. همچنین اگر آخرین مکان کیف پول خود را به یاد نمی آورید، با برنامه تلفن همراه رایگان، مکان خود را ثبت می کند.


3.تکنولوژی جی پی اس ( GPS)
این کیف هوشمند مجهز به ردیاب جی پی اس است. اگر کیف پول را در فاصله نزدیک خود جا بگذارید یک پیغام به گوشی شما ارسال می شود و به سرعت باخبر می شوید.
ولی اگر کیف پول شما دزدیده و به سرقت برود نرم افزار Cashew تمامی کیف پولهای هوشمند Cashew که در نزدیکی شما هستند را در نقشه نشان داده و شما از طریق نامی که قبلا برای کیف پول خود انتخاب کرده اید، از موقعیت مکانی کیف پول خود آگاهی پیدا کرده و می توانید کیف را ردیابی کنید.


4.گیره الکترونیکی
این قفل کیف پول را قفل می کند و فقط با شناسایی اثر انگشت (تایید بیومتریک) صاحب کیف باز می شود و با استفاده کاربران غیر مجاز فورا قفل خواهند شد.


5.زنگ هشدار
هر زمانی که نمی توانید کیف پول خود را پیدا کنید، از ویژگی "Buzz My Cashew" در برنامه استفاده کنید. این باعث می شود تا صدا را دنبال کرده تا کیف پول مورد نظرتان را پیدا کنید.


6.باتری قابل شارژ
جالبترین بخش  CASHEW قابلیت ذخیره شارژ به مدت 9 ماه می باشد. 

ضمناً سعی شده تا در طراحی شبیه سازی با کیف پول سنتی انجام شود، بدین معنی که جای 6 کارت دیجیتالی به همراه جایگاهی برای پول نقد در این کیف دیده شده است.

 

 

 

برای اطلاع از ردیابی خودرو و ردیابی اشخاص توسط دستگاه جی پی اس آنلاین و

نیز ردیاب های شخصی با سخت افزارهای شناخته شده در بازار، با قیمت مناسب

و ارزان و پشتیبانی پس از فروش با شرکت ارتباطات کنترل فراگستر(ایران ترکینگ)

با شماره 02188172352 تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به فهرست >>

GooglePlay CafeBazaar PWA
GooglePlay. CafeBazaar. PWA.